WoW rasy
16. 7. 2008
Aliance
Lidé (Humans)
Lidé Stormwindu jsou houževnatou rasou, která během První války přežila invazi surových orků. Během Druhé války se armády Stormwindu vydaly spolu s Aliancí získat zpět jejich domovinu Azeroth. Po úspěchu v Druhé válce byl Stormwind znovu postaven a lidské civilizaci se v kraji zase jednou dařilo. Po nedávné invazi Plamenné Legie (Burning Legion), která zanechala severní království Lordaeron v troskách, stojí nyní Stormwind jako hlavní centrum lidí. Následujíc hrdinské vzory sira Lothara a krále Llane, jsou obránci Stormwindu považováni za jedny z nejurputnějších válečníků v kraji. Odhodlaně plní své povinnosti, zachovávat čest a sílu lidské rase.
Povolání: Warrior, Paladin, Mage, Priest, Rogue, Warlock
Vládce: král Anduin Wrynn
Hlavní město: Stormwind
Dopravní zvíře: kůň
Temní / Noční Elfové (Night Elves)
Samotářští Temní Elfové byli první rasou, která se probudila do světa Warcraftu. Tyto stinné, nesmrtelné bytosti byli první, kdo se učil magii a vypustili ji do světa téměř deset tisíc let před Warcraftem. Lehkomyslným používáním magie přivedli elfové do světa Plamennou Legii, což vedlo ke katastrofické válce mezi dvěmi titánskými rasami. Temným elfům se stěží podařilo sprovodit Legii ze světa, ale jejich úžasná domovina byla zničena a utopena mořem. Až donedávna se uzavírali před zbytkem světa a po mnoho tisíciletí zůstávali ukrytí na vrcholu jejich posvátné hory Hyjal. Invaze Plamenné Legie je ovšem vyvedla z dlouholeté dřímoty. Nyní se poprvé spojili i s jinými rasami, aby pomohli obnovit Azeroth do původní krásy. Jako rasa jsou temní elfové typicky čestní a spravedliví, ale jsou velice nedůvěřiví k "nižším rasám" světa. Od přírody jsou nočními tvory a jejich temné síly získávají stejnou nedůvěru, kterou chovají k jejich smrtelným společníkům.
Povolání: Warrior, Hunter, Druid, Priest, Rogue
Vládce: Tyrande Whisperwind a Malfurion Stormrage
Hlavní město: Darnassus
Dopravní zvíře: šavlozubý tygr
Trpaslíci (Dwarves)
Pokojní trpaslíci z Ironforge jsou starobylou rasou robustních humanoidů, kteří žijí pod zasněženými horami Khaz Modanu. Jsou již od nepaměti spojenci s lidmi a i dnes si rádi vychutnají boj. V minulosti málokdy opustili bezpečnost svých horských pevností, ale když se rozvoní zvony vyzývající k boji, odhodlaně brání své přátele a spojence s nepřekonatelnou odvahou a udatností. Na základě čerstvého objevu, který odhalil částečky jejich minulosti, podstoupili pozoruhodnou přeměnu. Objev je přesvědčil, že byli vytvořeni mocnými Titany z kamene, když byl svět ještě mladý, cítí, že jejich osud je v hledání dalších známek a důkazů o jejich tajemném dědictví a objevení skrytých poselství Titanů. Trpaslíci poslali své průzkumníky do všech koutů světa a doufají, že tito přinesou víc světla do jejich skrytých místností. Jejich cesty vedly k vytvoření mnohých trpasličích výkopových oblastí, z kterých některé slouží jako pevnosti a některé jako lovecká oblast pro nepřítele trpaslíků jako takových.
Ikdyž jejich malé, statné těla je staví do nevýhodné pozice, vyrovnají to svými velkými sekyrami a svými dokonalými bojovými schopnostmi.
Ikdyž jejich malé, statné těla je staví do nevýhodné pozice, vyrovnají to svými velkými sekyrami a svými dokonalými bojovými schopnostmi.
Povolání: Warrior, Hunter, Paladin, Priest, Rogue
Vládce: král Magni Bronzebeard
Hlavní město: Ironforge
Dopravní zvíře: beran
Gnómové (Gnomes)
Excentričtí, často brilantní gnómové jsou jednou z nejzvláštnějších ras světa. Je zázrak, že při tom, jak jsou posedli vyvíjením nové technologie a záhadných zázraků inženýrství, mají čas i na rozšiřování svých řad.
Gnómové žili prosperující životy v přetechnizovaném městě Gnomeregan a sdíleli zdroje zalesněných Dun Moroghských vrchů se svými trpasličími příbuznými. I když trpaslíci z Ironforge mají taky přirozený vztah k technologii a inženýrství, jsou to právě gnómové, kteří vymýšlejí klíčové návrhy všelijakých zbraní a parních vozidel.
Gnómové po čas Druhé Války bojovali po boku Aliance a po nedávné invazi Plamenné Legie na Azeroth však překvapivě odmítli poslat svým spojencům své bojovníky, avšak poskytli jinou pomoc. Jejich zbraně pomohly při naklonění převahy na stranu Aliance. Trpaslíci a lidé však byli gnómským rozhodnutím o odmítnutí pomoci nepříjemně zaskočení.
Po skončení války Aliance objevila pravý důvod, kvůli kterému nemohli gnómové poslat ani jednoho ze svých statečných bojovníků. Z útrob země vzešla starobylá krvelačná hrozba a napadla Gnomeregan. Vzhledem k tomu, že gnómové věděli, že prioritou jejich spojenců bylo poražení Plamenné Legie, rozhodli se ubránit sami. Ze všech sil se snažili zachránit své milované město a bojovali mimořádně udatně, nedokázali však zabránit tomu, aby o město nenávratně přišli.
Téměř půlka gnómské rasy byla po pádu Gnomereganu vyhlazena. Ti, kteří přežili utekli do bezpečí trpasličí pevnosti Ironforge. Znovu se zavázali pomoct Alianci a strávili celý čas vyvíjením strategie a zbraní, které jim pomohly znovu získat svoje zpustošené město a přinést svým lidem světlejší budoucnost.
Povolání: Warrior, Mage, Rogue, Warlock
Vládce: Gelbin Mekkatorque
Hlavní město: Ironforge
Dopravní zvíře: mechanický pštros (strider)
Drenejové (Draeneis)
Před nedávnem se roztrhla nebesa severního Kalimdoru a v tom okamžiku se velká loď Exodar zřítila z oblohy a roztříštila se o povrch světa Azeroth. Vznešení drenejové odlétli ze zpustošeného světa jménem Outland na mezidimenzionální lodi jménem Exodar, aby našli pomoc. Inspirování příběhy hrdinské Aliance, která se spojila proti síle Plamenné Legie, drenejové přišli požádat lidi o pomoc při znovuzískání jejich zničené domoviny, Outlandu. Doufajíc v získání nových spojenců v souboji s Plamennou Legií, díky kterým by se jim mohlo povést konečně udělat přítrž ohavné plamenné výpravě. Ozbrojeni jen odvahou, a jejich neotřesitelnou vírou v dobro, drenejové doufají v nalezení spojence a obnovení své původní domoviny.
Povolání: Warrior, Paladin, Hunter, Shaman, Priest, Mage
Vládce: Prophet Velen
Hlavní město: Exodar
Dopravní zvíře: slon (elekk)
Horda
Orkové (Orcs)
Suroví, hloupí, avšak mocní a čestní orkové jsou jednou z nejrozšířenějších ras Azerothu. Běžně jsou považováni za brutální a tupé, bez známek lidskosti, nebo pochopení pro ostatní rasy. Narozeni v pekelném světě Draenoru, se Oorkové dostali do světa Azeerothu skrze dimenzionální bránu známou jako Temný Portál (Dark Portal) a byli donuceni k válce proti Lidem. Přestože někteří se bojí své minulosti, orkové kdysi v Draenoru pěstovali kultivovanou šamanistickou společnost. Ovšem tragicky byly hrdé orkské klany podplaceni Plamennou legií a použiti jako figurky při invazi legie do Azerothu. Ovšem dokázali se vzepřít a nakonec byli schopni změnit průběh války v neprospěch jejich démonických pánů. Orkové vedeni mladým náčelníkem, Thrallem, znovuzískali jejich sílu a čest. Nyní stojí připraveni bojovat ne za účelem dobývání, ale ze jejich právo přežít v jejich osvojeném světě.
Vládce: Thrall
Povolání: Warrior, Shaman, Hunter, Warlock, Rogue
Hlavní město: Orgrimar
Dopravní zvíře: vlk
Krvaví Elfové (Blood Elves)
Téměř 7000 let Vysocí Elfové obdělávali jejich zářící, kouzelné království, ukryti hluboko v lesích severního Lordaeronu. Ale před pěti lety Pohroma (Scourge) nemrtvých vpadla do Quel'thalasu a dovedla elfy na pokraj záhuby. Vedeni Rytířem smrtí Arthasem, Pohroma zničila Sluneční studnu, čím oddělila elfy od zdroje jejich tajemné magie. Přestože jizvy, které po sobě Pohroma zanechala jsou patrné, zbylí elfové se spojili dohromady a převzali zpět velkou část své domoviny. Nazývajíc se krvaví elfové, Sin´dorei nebo-li Děti hvězd, tito chmurní přeživší se zavázali k znovuzískání jejich nesmírných sil, které kdysi ovládali. Inspirovaní jejich milovaným vůdcem Kael'thasem Sunstriderem, krvaví elfové hledají nové zdroje magie a prostředky, které potřebují k obraně proti neumírajícím hrůzám Pohromy.
Vládce: Lor'themar Theron
Povolání: Mage, Warlock, Hunter, Paladin, Priest, Rogue
Hlavní město: Silvermoon City
Dopravní zvíře: pštros (hawkstrider)
Nemrtví (Undeads)
Poté, co se osvobodili od tyranské vlády Krále Lichů (Lich King), odpadlá skupina nemrtvých hledala způsob jak si zachovat svou vlastní svobodu a zničit všechny, kteří se jim postaví do cesty. Jsou známí jako Forsaken (Opuštění) a jsou oddáni službě svoji velitelce, královně Sylvanas Windrunner. Tito temní bojovníci si pod ruinami bývalého hlavního města Lordaeronu vybudovali skrytou pevnost. Hluboko pod Tirisfal Glades je labyrintové Undercity, rozsáhlé město zla. Ve své temné skrýši se královští lékárníci Sylvanas snaží vyvinout zničující nový mor, takový který zahubí nejen nenáviděné nepřátele Pohromu (Scourge), ale i zbytek lidstva. Aby Opuštění ještě rozšířili svůj temný vliv, uzavřeli výhodnou dohodu s Hordou. Ke svým spojencům však nejsou nijak loajální a využívají jich jen na boj proti jejich společnému nepříteli Lich Kingovi. Jen čas ukáže, jak se stoupencům zkázy a smrti bude dařit v jejich snaze pomstít se.
Vládce: Sylvanas Windrunner
Povolání: Warrior, Warlock, Mage, Rogue, Priest
Hlavní město: Undercity
Dopravní zvíře: nemrtvý kůň
Taureni (Taurens)
Taureni jsou obrovští, jako zvířata vypadající tvorové, kteří žijí na volných pláních středního Kalimdoru. Žijí pro službu přírodě, pro udržování rovnováhy mezi živly a zemí. Jako protiklad svým obrovským postavám a hrubé síle si vytvořili pozoruhodné klidné, kmenové společenství. Jak se však stanou součástí konfliktu, jsou neúprosnými protivníky, kteří využívají celou svou sílu a hmotnost na rozmáčknutí svého protivníka svými kopyty. Pod vedením svého starobylého vůdce Cairna Bloodhoofa se během invaze Plamenné Legie spojili s Orky, díky čemuž jsou tyto dvě rasy pevnými spojenci.
Vládce: Cairne Bloodhoof
Povolání: Warrior, Shaman, Hunter, Druid
Hlavní město: Thunder Bluff
Dopravní zvíře: kodo
Trolové (Trolls)
Trolové, kteří obývají početné ostrovy jižních moří, jsou proslulí pro jejich krutost a temnou mystiku. Barbarští, pověrčiví a mazaní chovají vroucí nenávist ke všem ostatním rasám.
Avšak jeden kmen byl nucen překonat své předsudky když čelil Orkskému náčelníkovi a jeho mocné Hordě. Trolové z kmene Darkspear, již dávno vyhoštění z kraje jejich předků ve Stranglethorn Vale, byli téměř zničeni bandou vodních murloků, ale Thrallovi a Hordě se podařilo je zachránit. Na oplátku přísahali vděční trolové věčnou věrnost Hordě.
Vedeni vychytralým Lovcem stínů, Vol'jinem, se darkspearští trolové spolu s jejich orkskými spojenci zabydleli v Durotaru. Jejich vesnice, pojmenovaná po jejich padlém kmenovém vůdci, Sen'jinovi, leží podél východního pobřeží drsné, skalnaté země. Darkspearský kmen také ovládá stezky uvnitř blízkých džunglí na ostrovech Echo. (Echo Isles)
Jako součást Hordy, rozšířili svou loajálnost také k mocným taurenům, ale k Opušteným (nemrtvým) mají stále minimální důvěru.
Avšak jeden kmen byl nucen překonat své předsudky když čelil Orkskému náčelníkovi a jeho mocné Hordě. Trolové z kmene Darkspear, již dávno vyhoštění z kraje jejich předků ve Stranglethorn Vale, byli téměř zničeni bandou vodních murloků, ale Thrallovi a Hordě se podařilo je zachránit. Na oplátku přísahali vděční trolové věčnou věrnost Hordě.
Vedeni vychytralým Lovcem stínů, Vol'jinem, se darkspearští trolové spolu s jejich orkskými spojenci zabydleli v Durotaru. Jejich vesnice, pojmenovaná po jejich padlém kmenovém vůdci, Sen'jinovi, leží podél východního pobřeží drsné, skalnaté země. Darkspearský kmen také ovládá stezky uvnitř blízkých džunglí na ostrovech Echo. (Echo Isles)
Jako součást Hordy, rozšířili svou loajálnost také k mocným taurenům, ale k Opušteným (nemrtvým) mají stále minimální důvěru.
Vládce: Vol´jin
Povolání: Warrior, Hunter, Shaman, Rogue, Priest, Mage
Hlavní město: Orgrimar
Dopravní zvíře: raptor
Chelman-wowwiki
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář